سوالات متداول
سوال: سرعت ارسال پیامک از طریق این سامانه به چه صورت میباشد؟
پاسخ: سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه (یا به عبارتی 1800 تا 4000 پیامک در دقیقه) میباشد.
سوال: آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرمافزار خاصی هست؟
پاسخ: این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرمافزاری روی سیستم عامل ندارد، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده (فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اوپرا و... ) دارید. در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید. مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه "
فایرفاکس" میباشد که هم اکنون پرطرفدارترین مرورگر جهان است.
سوال: آیا از طریق اینترنت Dial-Up (کارت اینترنت) هم میتوانم از این سامانه استفاده کنم؟ و اگر سرعت اینترنت من پایین باشد تاثیری در ارسال پیامک خواهد داشت؟
پاسخ: بله از طریق هر اینترنتی، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد.
سوال: با خرید پنل اساماس مستر، آیا باید برنامه ای روی سیستم ما نصب شود یا به چه شکل سامانه را تحویل میگیریم؟
پاسخ: پنل اساماس مستر به صورت تحت وب که بهترین نوع آن میباشد است. بنابراین نیازی به نصب در سیستم شما وجود ندارد همچنین وابسته به دستگاههای قدیمی مانند جیاسام نیست. 10 دقیقه بعد از سفارش اطلاعاتی شامل لینک ورود، نام کاربری، کلمه عبور به موبایل و ایمیلی که زمان خرید وارد کردهاید ارسال میشود و میتوانید از سامانه استفاده نمایید. یک مثال ساده از سامانههای تحت وب، سرویس
GMail شرکت گوگل است.
سوال: آیا پیامکها برای کسانی که تبلیغات پیامکی خود را مسدود کردهاند ارسال خواهند شد؟
پاسخ: بله،قابلیت ارسال به لیست سیاه از ویژگیهای منحصر به فرد پنل ما میباشد.
سوال: آیا در سامانه بانک شماره برای شهرهای مختلف و یا اصناف وجود دارند؟
پاسخ: با جرأت میتوان گفت پنل اساماس مستر جامعترین بانک شماره معتبر کشور را دارد. مهم نیست که تبلیغات شما مربوط به شهر و روستای خاصی است و یا تهران. در سامانه تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشور به صورت تفکیک منطقهای و کد پستی وجود دارند. همچنین بانک اصناف و بانک بر اساس رده سنی و جنیست وجود دارد. در این بانکها شمارههای همراه اول اعم از دائمی و اعتباری و همچنین انواع شمارههای ایرانسل وجود دارند.
سوال: تفاوت پیش شمارههای فرستنده پیامک در چیست؟
پاسخ: هرکدام از پیش شمارهها متعلق به یک شرکت جداگانه از توابع مخابرات هستند مانند ایرانسل و همراه اول. در حال حاظر این پیش شمارهها عبارتند از :1000، 2000، 3000، 5000. و 021. بنابراین سیاستهای مختلفی در ارائه سرویس خود دارند اما با توجه به سیستم مانیتورینگی که در سامانه اساماس مستر برای این پیش شمارهها وجود دارد و همچنین نظر سنجی از مشترکینی که با حجم انبوه با این پیش شمارهها ارسال داشتهاند. در حال حاظر پیش شماره 1000 بهترین کیفیت را در ارسال و دریافت پیامک ارائه میدهد. توجه نمایید که قیمت بالای ارسال از یک پیش شماره ملاک کیفیت آن نیست چرا که این پیش شمارهها به صورت شرکتهای دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی هستند و ممکن است تعرفه ارسال از آنها از پایه قیمت بالاتر یا پایینتری باشد و یا اینکه طبق توافقاتشان اجازه ارسال با تعرفه پایینتر نداشته باشند.
سوال: آیا با خرید پنل اساماس مستر در سالهای آتی نیاز به تمدید مجدد آن است؟
پاسخ: خیر، تمامی نسخههای سامانه به صورت دائمی هستند و با یک بار خرید سامانه به صورت دائمی بدون پرداخت هزینه سالانه فعال خواهد ماند.
سوال: خط فرستنده پیامک را چگونه برای سامانه انتخاب کنیم
پاسخ: به صورت پیش فرض بر روی سامانه چندین خط وجود دارند که میتوانید به دلخواه در هر ارسال آنها را به عنوان شماره فرستنده انتخاب نمایید. از همه پیش شمارههای سامانه یک خط عمومی و از پیش شماره 2000 و یک خط اختصاصی اختصاص مییابد. همچنین میتوانید در زمان خرید سامانه و یا از داخل سامانه خط مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید. توجه نمایید منظور از خطوط عمومی خطوطی هستند که قابلیت دریافت پیامک ندارند اما خطوط اختصاصی علاوه بر قابلیت ارسال پیامک، امکان دریافت پیامک نیز دارند.
سوال: پس از سفارش چقدر زمان نیاز است تا پنل راهاندازی و تحویل گردد؟
پاسخ: باتوجه به تحت وب بودن سامانه، تنها تا 10 دقیقه بعد از سفارش اطلاعات حساب شما شامل: آدرس ورود به سامانه، نام کاربری و کلمه عبور به ایمیل و موبایل شما ارسال میگردد. از هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد میتوانید وارد سامانه شوید.
سوال: آیا شارژ پیامک و اعتباری که در پنل وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت میشود؟
پاسخ: خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در پنل شما هیچ گاه سوخت نمیشود و در صورت تمدید پنل در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد. جهت شارژ حساب به شماره حسابهای موجود در سایت واریز انجام دادم ولی هنوز پنل شارژ نشده است. روش شارژ حساب در این نرمافزار به دو صورت میباشد: شارژ آنلاین واریز به حساب برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ میگردد. در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما میبایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد.
سوال: حداقل شارژ اعتبار چقدر است؟
پاسخ: هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.
سوال: من از شرکت دیگری یک پنل خریداری کردهام و چندین شماره در آنجا دارم، آیا امکان انتقال شمارهها به شرکت شما وجود دارد؟
پاسخ: بله، این امکان وجود داشته و به سادگی قابل انتقال است، با ما تماس بگیرید.
سوال: آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد؟
پاسخ: خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
سوال: برای شرکتها و ادارات و موسسات چه مدارکی لازم است؟
پاسخ: تصویر کارت ملی جدید نماینده شرکت که با پنل کار میکند به همراه تصویر روزنامه رسمی یا آگهی تاسیس یا صفحه اول اساسنامه را ارسال فرمایید.
سوال: بنده خط اختصاصی رایگان خود را سفارش دادهام اما قبل از فعالسازی آن توسط اپراتورها، آیا امکان ارسال پیام از شمارههای عمومی وجود دارد؟
پاسخ: این امکان وجود دارد، شما میتوانید از طریق تمامی بخشها به شمارههای عمومی سامانه دسترسی داشته و ارسال انجام بدهید دقت کنید که در بخش ارسال انبوه حداقل گیرندگان 10 شماره میباشد.
سوال: پنل را از طریق گزینه شارژ حساب شارژ کردم و الان حساب من مثبت است ولی در بخش ارسال پیامک قادر به ارسال نیستم و هیچ شمارهای جهت انتخاب وجود ندارد، راهنمایی بفرمایید.
پاسخ: پس از پرداخت وجه پنل شما فعال شده است اکنون نوبت تکمیل مدارک شما از بخش "ارسال مدارک" در بالای صفحه میباشد، پس از اینکه تصویر کارت ملی جدید خود را از طریق این بخش ارسال کردید منتظر بمانید تا مدارک شما توسط کارشناسان تایید شود. سپس به بخش پشتیبانی>تیکت رفته و درخواست خود مبنی بر سفارش خط را به واحد پشتیبانی ارائه دهید.
سوال: قصد شارژ کردن پنل را توسط شارژ الکترونیک دارم ولی هنگام کلیک بر روی گزینه پرداخت وارد درگاه نمیشود، لطفا راهنمایی کنید
پاسخ: این مشکل معمولا از سمت درگاه میباشد، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
سوال: آیا علاوه بر اینترنت میتوان از اینترانت ملی جهت اتصال به سامانه استفاده نمود؟
پاسخ: بله، از آنجاییکه سرور ما در ایران میباشد امکان استفاده از سامانه به صورت "اینترانت ملی" امکان پذیر است. این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده میکنند بسیار کاربردی است. برای استفاده از سامانه از طریق اینترانت کافیست از آی پی 31.7.79.140 استفاده نمایید
سوال: تفاوت این سامانه با GSM Modem چیست؟
پاسخ: GSM Modem یک قطعه سختافزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرمافزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند، معایب این روش به شرح زیر است در این روش سرعت بسیار پایین (5 الی 10 پیامک در دقیقه) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کندتر است! به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده میشود. این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است. نرمافزارهایی که از این روش استفاده میکنند قابل به روز رسانی نیستند. امکانات این گونه نرمافزارها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد. عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش میباشد. این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد.
سوال: من با خط عمومی یک ارسال منطقه ای ارسال کردم ولی تایید نشده و توضیح داده شده "با خط اختصاصی ارسال نمایید" لطفا دلیل این امر را توضیح دهید
پاسخ: همانطور که توضیح داده بودیم مسئولیت کلیه ارسال ها از این خطوط بر عهده ما هست بنابراین هر پیامکی که احساس شود مشکلی برای این خطوط ایجاد کند از طرف ما تایید نخواهد شد ، به عنوان مثال : تبلیغات لاغری ، ارز ، سهام و وام های بانکی و ....
سوال: آیا می توان خطوط عمومی را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد ؟
پاسخ: خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند ، بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است ، برای همین این شماره عمومی ( اشتراکی ) نامیده می شود.
سوال: تفاوت شماره های عمومی و اختصاصی چیست ؟
پاسخ: خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامک های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخش ها توسط ما تایید میشوند.
سوال: من یک منشی پیامک ایجاد نموده ام، اما منشی عمل نمی کند، دلیل آن چه می تواند باشد؟
پاسخ: لطفا برای ایجاد منشی پیامک به موارد زیر دقت نمایید: 1. بازه زمانی منشی پیامک را درست تنظیم نموده باشید 2. شماره گیرنده و فرستنده ای که انتخاب می نمایید ارسال و دریافت داشته باشد 3. متن پیامک ارسالی شما جزو کلمات فیلتر نباشد.
سوال: من چند منشی پیامک تعریف کردم ولی با ارسال پیامک به سامانه همه منشی ها برای من ارسال می شود ، لطفا راهنمایی فرمایید.
پاسخ: کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کردهاید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد، اگر میخواهید برای منشی شرط بگذارید یا آن را به گونه دلخواهی تنظیم کنید، باید از بخش "تحلیلگر پیامک " استفاده فرمایید.
سوال: از موبایل به یکی از شمارههای پنل پیامک انجام دادم (مثلا 1000xxxx) ولی پیامی در پنل دریافت نمیشود. لطفا بررسی کنید.
پاسخ: بر روی هر پنل ممکن است چند شماره عمومی ( اشتراکی ) و یک یا چند شماره اختصاصی در اختیار شما قرار داده شده باشند، باید دقت بفرمایید که فقط شمارههای اختصاصی هستند که دریافت دارند. در صورتی که هیچ یک از شمارههای شما اختصاصی نیستند، میتوانید یک یا چند شماره اختصاصی دلخواه جهت ارسال و دریافت خریداری نمایید.
سوال: آیا هزینه پیامکهای ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید
پاسخ: پیامکهای ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد، پیامکهایی که به هر نحوی ارسال نشدهاند و پیامکهایی که ارسال شدهاند ولی Deliver نشدهاند. مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود، هزینه باز خواهد گشت. ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتنهای مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد. این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد و به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینهای نخواهد بود.
سوال: این که در گزارش اعلام شده است "ارسال شده" به این معنی است که توسط گیرنده دریافت شده است یا اینکه فقط از طرف ما ارسال شده است؟
پاسخ: یعنی پیامک از طرف ما به مخابرات ارسال شده است، اینکه دقیقا به گوشی مخاطب رسیده یا خیر پس از کلیک بر روی گزینه "به روز نمایی گزارش تحویل " قابل استعلام است.
سوال: شما در توضیحات اعلام کرده بودید که هزینه هر پیامک X ریال است ولی الان بنده یک پیامک به چند نفر ارسال کردم هزینه بیشتری از من کسر شده است.
پاسخ: قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه گزینه "تعرفه پیامک" را انتخاب نمایید، زیرا در این بخش میتوانید تعرفههای گروههای متفاوت (پیش شمارههای اپراتورها) را با احتساب پیامک فارسی و انگلیسی آنها مشاهده نمایید. همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شمارههای ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود. نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است، اگر شما یک پیامک 3 بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما 3 برابر خواهد شد. استاندارد پیامک 1 بخشی برای حروف فارسی 70 حرف و برای حروف لاتین 160 حرف میباشد، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخشها به تناسب افزایش مییابد.
سوال: یک شماره استعلام کردهام ، قیمت آن را هم اعلام کردهاید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است، لطفا توضیح بدهید
پاسخ: استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپراتور 1000 یا 2000 متفاوت میباشد، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا چند روز ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد.
سوال: پس از دریافت دلیوری وضعیت بسیاری از ارسالها "نرسیده به مخابرات" یا "ارسال نشده" بود، وقتی مجددا به این مخاطبین ارسال انجام دادیم، بازهم همین وضعیت ادامه داشت، لطفا توضیح بدهید
پاسخ: وضعیت نرسیده به مخابرات یعنی ما پیامک را برای اپراتور ارسال کردیم ولی از طرف اپراتور به مخابرات نرسیده است، مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها همیشه به شکل مذکور است در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند که در سوال بعدی به صورت کامل توضیح داده شده است. هزینه پیامکهای نرسیده به مخابرات به حساب کاربری شما بازگردانده میشود، در خطوط 3000 پیامکهای نرسیده به مخابرت جزو ارسال نشده محسوب میشود ولی درسایر خطوط پس از دریافت گزارش تحویل مشخص میگردد.
سوال: در ارسال به کدپستی چطور میتوانم کدپستی منطقه مورد نظرم را پیدا کنم؟
پاسخ: در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است، همچنین از طریق سایتهایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
سوال: در بخش ارسال منطقهای میخواهیم به یک منطقه خاص ارسال انجام بدهیم و میخواهیم این ارسال فقط به یک رنج (مثلا 9121 تا 9123 ) ارسال گردد یا فقط به 9125 ارسال شود. لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ: برای این کار کافیست یک ارسال منطقهای جدید ایجاد کنید، سپس گزینه "فیلتر شمارهها" را کلیک نمایید، اگر میخواهید ارسال به یک رنج انجام بشود کافیست از شماره را مثلا 9121 و تا شماره را 9123 تنظیم کنید، دقت نمایید نیازی به قراردادن 0 اول شماره نیست. اگر میخواهید فقط به یک پیش شماره ارسال انجام شود از و تا را خالی رها کرده "شرط شماره موبایل" را روی "شروع با" تنظیم کرده و سپس در جلوی آن 9125 را وارد نمایید سپس شاخه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. دقت کنید اگر شاخه را انتخاب نفرمایید سیستم به صورت خودکار رنج را خودش تولید میکند ولی اگر شاخه را انتخاب کنید، فقط به شمارههای آن شاخه با شرطی که تعیین نمودید، ارسال انجام میشود، این بدان معنی است که ارسال به شمارههای فعال صورت گرفته در صورتی که در حالت عدم انتخاب شاخه ممکن است ارسال به شمارههای زیادی که فعال نیستند ارسال گردد.
سوال: در صورتی که در ارسال منطقهای امروز قصد ارسال به 10 هزار شماره از 30 هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوهای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
پاسخ: بله این امکان وجود دارد، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید. شاخه مورد نظر را انتخاب کنید، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید. در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید. روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
سوال: در ارسال منطقهای برخی مناطق شهر تهران موجود نمیباشد، لطفا راهنمایی کنید
پاسخ: اگر دیتابیس ارسال منطقهای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محلههای استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید، کافیست تا 6 رقم منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید.
سوال: برای ارسالهای با تعداد بالا مثلا 50000 پیامک باید کار خاصی انجام شود؟
پاسخ: خیر سامانه قادر است تعداد زیادی پیامک را در یک مرحله ارسال نماید، با این حال پیشنهاد میشود برای ارسالهای بیش از 1000 عدد از بخش ارسال انبوه اقدام به ارسال فرمایید.
سوال: آیا برای ارسال محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
پاسخ: خیر محدودیتی در ارتباط با ارسال روزانه وجود ندارد ولی در هر نوبت مجاز به ارسال 80000 پیام میباشید. میتوانید در طول روز تعداد زیادی پیام در نوبتهای متوالی ارسال نمائید.
سوال: در صورت سفارش شماره جداگانه، آیا هر سال میبايست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
پاسخ: قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتورها و شرکتها به صورت سالانه است، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی هست که بابت شمارهها هزینهای دریافت نشده برخی شرکتها به اشتباه شمارهها را دائمی اعلام میکنند! در صورتی که مخابرات هزینهای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینهای دریافت نخواهد شد.
سوال: بنده یک پزشک هستم و قصد ارسال پیامک تبلیغاتی در مورد حوزه کاری و تخصص خود را دارم ولی متاسفانه پیامکهای بنده تایید نشدند. لطفا دلیل آن را توضیح دهید
پاسخ: شما بایستی قبل از ارسال پیام مجوز طبابت خود را در پنل بارگذاری نمائید.
سوال: من از بخش ارسال منطقهای با خط اختصاصی خودم یک ارسال انجام دادم ولی وضعیت را به من "منتظر تایید" نمایش میدهد لطفا دلیل آنرا توضیح دهید
پاسخ: تمامی ارسالهایی که از بخش ارسال منطقهای-هدفمند انجام میشوند چه از خط اختصاصی چه از خط عمومی، باید توسط ما تایید گردند. بنابراین ممکن است تا چند دقیقه زمان ببرد تا تایید انجام شود.
سوال: شرایط خدماتی کردن خط به چه شکل هست؟
پاسخ: برای اطلاع از نحوه خدماتی کردن خطوط، با ما تماس بگیرید.
سوال: آیا امکان عودت پنل وجود دارد؟ شرایط به چه صورت است؟
پاسخ: بله، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی بعلاوه 20% از هزینه کل قرار داد در ماه اول و در صورتیکه چندماه از تاریخ پنل گذشته باشد بر تعداد ماهها تقسیم میگردد و مبلغ بررسی شده به عنوان هزینه راهاندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
سوال: در خصوص اینکه میخواهم پیامهای دریافتی در پنل، به سایت خودم انتقال پیدا کنند و در دیتا بیس سایتم ذخیره شوند لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ: برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامترهای مورد نظر تنظیم نمایید، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس، پیامکهای دریافتی خود را دریافت نمایید.
سوال: یک نرمافزار داریم که میخواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم، آیا این امکان وجود دارد؟
پاسخ: بله این امکان از طریق APIهای سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سامانه مراجعه نمایید.
سوال: در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
پاسخ: این کار توسط وب سرویس قابل انجام است، مستندات و نمونه کدها، به زبانهای برنامهنویسی مختلف در بخش راهنما موجود میباشد.
سوال: ارسال از خطوط ثابت به چه صورت میباشد؟
پاسخ: ارسال از خطوط ثابت برای هم میهنان تهرانی با پیش شماره 021 و برای شهرستانها با پیش شماره 21000 میباشد، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمیشوند. مدارک لازم جهت خرید خط ثابت: کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر کپی کارت ملی مالک خط پر نمودن فرم خرید خط ثابت برای اینکار از بخش پشتیبانی درخواست خط خود را ارسال نمایید، فرم خرید خط را از آدرس http://webone-sms.com/files/021.h5df دانلود نموده و پس از تکمیل از بخش ارسال مدارک بارگزاری نمایید. کپی قبض تلفن (در صورتیکه مستاجر هستید اجاره نامه نیز مورد قبول میباشد) و کپی کارت ملی شما نیز باید از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد. کپی قبض تلفن (در صورتیکه مستاجر هستید اجاره نامه نیز مورد قبول میباشد) و کپی کارت ملی شما نیز باید از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد.
سوال: با خط ثابت پیامک فلش ارسال مینمایم، اما ارسال نمیشود؟
پاسخ: ارسال فلش روی خطوط ثابت غیرفعال میباشد.
سوال: لیست سیاه مخابراتی چیست؟
پاسخ: مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000، 2000 و 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد. در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده" ارائه میگردد. برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال فرمایید دقت نمایید که برخی از خطوط 1000، 2000 یا 3000 متعلق به شرکتها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی، بیمارستانها، وزارتخانهها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمیشوند، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمیباشد.