خدمات و روند کاری



کاربر گرامی
همیشه نکات زیر را مد نظر داشته باشید:
1. به هیچ عنوان از شما اطلاعات حساب بانکی، شماره و مشخصات کارت بانکی را تلفنی از شما نخواهیم خواست.
2. مطمئن ترین شیوه ارتباط با ما ارسال تیکت است.
3. حساب کاربری شما حداکثر پس از 60 دقیقه ایجاد و فعال شده و اطلاعات دسترسی به پنل به شماره تلفن همراه شما توسط پیامک ارسال میگردد. در صورتیکه پس از 60 دقیقه این اطلاعات را دریافت نکردید، با پشتیبانی تماس گرفته و تیکت ارسال کنید و یا با شماره تلفن 09961080520 بین ساعات 9 صبح الی 5 بعد از ظهر تماس بگیرید.
4. پزشکان محترم در صورتیکه بخواهند توصیه های پزشکی توسط پیامک ارسال کنند باید تصویر واضح و خوانا از پروانه طبابت خود را برای پشتیبانی ارسال دارند و. پس از تائید، مراتب به شما اعلام شده و سپس میتوانید پیامک های موردنظرتان را ارسال نمائید.
5. در صورت عدم پرداخت مبلغ پیش فاکتور ظرف حداکثر 3 روز کاری، نوآوری کسب و کار ارائه کننده خدمات اس ام اس مستر این حق را برای.خود محفوظ میدارد که سرویش مشترک را تا زمان تسویه حساب و پرداخت صورتحساب قطع کند. بدیهی است، جهت برقراری مجدد سرویس مشترک باید مبلغ 1،000،000 ریال بابت فعالسازی مجدد بپردازد.
6. برای تمامی مشترکین فاکتور رسمی ارائه میشود. برای این منظور باید نام کامل شرکت، نوع شرکت، شناسه ملی، کد اقتصادی یا کد ملی، ادرس ثبت شده، کد پستی، شماره تلفن شرکت  یا شخص را اعلام فرمائید. همچنین در قسمت مدارک، تصویر آگهی ثبت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات، تصویر واضح و خوانا از کارت ملی و شناسنامه را آپلود فرمائید.